سلام ، خدا قوت

بچه ها برای داشتن آمار دقیق برای اردو شنبه نیازه بدونیم کیا نمیان ؛ برای همین از همه ی کسانی که نمیان میخوام همین الان تو نظرات اسمشون بنویسن .  

ایمیلتون (تو قسمت مشخصات) یادتون نره وارد کنید!!! 

 

حتما بخونیدش

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

تشکر

سلام به همه بچه های گل م.شیمی.

امیدوارم حال همگی خوب باشه..

لازم دیدم که امروز این پست رو بذارم و از آقای ذاکر با وجود تمام مشغله فکری که امروز داشتن ( call zurgiri)به خاطرنوشتن و  تحویل دادن پروژه مبانی تشکر کنم...


subroutine zurgiri:

دیروز طرفای چهار بعثت آقای ذاکر رو زور گیر می کنن و موبایلشو ازش میگیرن و تمام برنامه ها توی موبایلش بوده ولی آقای ذاکر امروز دوباره همه برنامه ها رو نوشت و به اسم همه بچه های کلاس تحویل داد...

واقعا که جای تشکر و همدردی داره...


به نام پدر...

هرچی دنبال کلمه و شعر و متن جالب گشتم که چیزی درباره پدر و روز پدر باشه که یه جورایی به وسیله اون این روز بزرگ رو به همه پدر های گل تبریگ بگم اما چیزی پیدا نکردم.چیزی نبود که نبود...با خودم گفتم که ساده نوشتنم مثل ساده بودن و سادگی و ساده زیستن و سادهـ.... میتونه زیبا باشه..گاهی صمیمیتی که توی سادگی آدم هاست تو تجملاتشون نیست.کافیه چشمامونو بشوییمو جور دیگه ای نگاه کنیم...گاهی تغییر زاویه دید بد نیست...

بگذریم...

خلاصه خواستم ساده بگم که روز پدر و میلاد با سعادت مولود کعبه حضرت علی بن ابیطالب مبارک...

کاش....شاید...

فردا دوباره پنجشنبه هست...دوباره غروب پنچ شنبه و دوباره دلتنگی و انتظار...


شب مهمان خانه شد

یاد تو باز مرا می خواند

باز آهنگ صدایت را برایم زمزمه کردند

شاید...

پشت این پنجره های بسته تو باشی

شمع ها را برایت روشن کردم

کاش یادم می ماند

روشنی خوب نیست

چرا که دوست نداشتم اشک را در چشمانم ببینی

نمی خواستم دلت به خاطر من غمگین شود

شاید صبح تو بیایی

و شمع ها خاموش شده باشند

شاید نفهمی تا صبح اشک در چشمان من جاری بود

بستری خیس از اشک های دلتنگ

کاش

می دانستی باز خاطره ی چشمان تو

در نگاه من هر شب نقش می بندد

.

سلام بچه ها تا یادم نرفته بگم امشب(شب عید) ساعت ۱۱ یه ماه گرفتگی کامل میشه!!! 

خیلی خفنه ، ماه شب چهارده کامل میگیره! 

 

نماز آیاتش رو هم سریع تا قضا نشده بخونین! 

 

 

                                                                                                    ستاد حال گیری 

من زنم یا مرد؟


خونه مشغول کاربودم که دخترم بدو بدو اومد و پرسید .دخترم : مامان تو زنی یا مردی ؟

من : زنم دیگه پس چی ام ؟

دخترم : بابا ، چی اونم زنه ؟

من : نه مامانی بابا مرده .

دخترم : راست میگی مامان ؟

من : آره چطور مگه ؟

دخترم : هیچی مامان ! دیگه کی زنه ؟

من : خاله مریم ، خاله آرزو ، مامان بزرگ

دخترم : دایی سعید هم زنه ؟

من : نه اون مرده !

دخترم : از کجا فهمیدی زنی ؟


                                                                                            ادامه در *ادامه مطلب* 

ادامه مطلب ...

مبانی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

دلتنگی

 

این همه دلتنگی که بر شانه های دلت سنگینی می کند را

              کجا فریاد خواهی کرد

                        به کدام کوه خواهی زد

                  به انتهای کدامین دشت پر از سکوت خواهی رسید

                                                       و با کدامین موج خواهی رفت

                                                              دلتنگی هایت را همین جا دفن کن

آسمان همه جا یک رنگ است.

برنامه های مبانی

   سلام به همه ، 

  

ببخشید که برنامه های مبانی تا الان آماده نشدن ؛ سعی میکنم تا شنبه بذارمشون تو وبلاگ. 

 

 احتمالا شنبه کلّاً kcc باشم ، اگه کسی سوال مبانی داره ، طبق قرار قبلی ، شنبه میتونه بپرسه! 

google group - free Discussions

Google Groups
ChE89
Visit this group

 

*****************************************************

<><>  

Google Groups
Subscribe to ChE89
Email:
Visit this group

تشخیص هویت....

سلام به بچه های گل م.شیمی...

قراره یه قسمت تشخیص هویت راه اندازی کنیم..توی این قسمت هر هفته یه عکس از بچگی یکی از بچه های کلاس رو میذاریم و شما یه هفته فرصت دارین که حدس بزنین که اون عکس کیه...

و احتمالا به شخص برنده جوایز نقدی و غیر نقدی ارزنده ای اهدا بشه( البته با هماهنگی مدیریت وبلاگ)...

اگه موافقین دستاتون بالا...