The END

4سالم تمومه همون چیزی که خیلیاتون انتظارشو میکشیدین.از همه کسایی که میومدن ولی نظر نمیدادن خیلی دلگیرم چون وقتی میبینی ی روز 18 نفر اومدن ولی هیچ خبری از حتی شرکت کردن تو نظرسنجی هم نیس داغون میشی.در هر صورت اگه تو وبلاگ به کسی توهین شد یا کلا کسی رو ناراحت کردم عذر میخوام و حلال کنین.انشالا که همیشه شاد و موفق باشین.

خدانگهدار

پروژه Hazop اقتصاد و طرح مهندسی

بچه ها اصل پروژه ها رو که هرچی گشتم پیدا نکردم ولی یدونه pdf هست که کمک میکنه برا اینکه بتونین پروژتون رو بنویسید.


دانلود

تلخ منم ،همچون چای سرد

چای هایت را تلخ نخور! کمی نگاهم کن...

تمام قند های دلم را برایت آب می کنم

 

.

 

.

چای مینوشیدم

یکباره دلتنگش شدم بغض کردم و اشک در چشمانم حلقه زد...

همه با تعجب نگاهم کردند!!!

لبخند تلخی زدم و گفتم «چقدر داغ بود» !

.

.


تلخ منم

همچون چای سرد

که نگاهش کرده باشی ساعات طولانی و

ننوشیده باشی

تلخ منم

چای یخ که هیچکس ندارد هوسش را

سال نو همگی مبارک

به طور خلاصه ایشالا سال ه توووپی داشته باشین،پر از زندگی و شادابی و سلامتی زیر سایه خانواده.با برآورده شدن آرزوهاتون