اگه با نفر قبلی بودید

یه "اگه با نفر قبلی بودید" غیر منتظره :(در جهت دامن زدن به شایعات!!!) 

 

اگه با نفر قبلی بودید موقعی که جای سعید بود (موقع تصادف!) چیکار میکردید؟... 

 

 

 

 

 

اگه با روش عمل کردن مشکل دارید به اولین "اگه با نفر قبلی بودید" از منوی سمت راست مراجعه کنید! 

ادامه مطلب ...

همدیگر ُ بهتر بشناسید

    :    سید مرتضی 

 

   :    محمد 

 

     :    سایه (بعدا می شناسینش)

 

     :    یه همکلاسی پسر (که همه می شناسینش)  

 

    :    X3

 

 

خودتون ُ تو نظرات با نشانتون اضافه کنید قبل از اینکه نشانه های حسابیش تموم بشه!!!

خبر آنلاین

حادثه خبر نمی کند...


سعید پسر خوبی بود.آدمی بود که می خواست دنیا را عوض کند...پسر شوخی که لبخند تلخش برای همه ما آشنا بود....

چه بگویم...

زمان :امروز چند دقیقه بعد از تمام شدن کلاس مبانی

مکان : ابتدای ملاصدرا رو به روی مهندسی 1

هدف : ورود به مهندسی 1

سعید در حین عبور از خیابان وقتی میخواست به سرعت از جلوی اتوبوسی که در چند قدمیش بود و به سرعت به سمت وی می آمدعبور کند بی خبر از آن بود که خطر در سایه به انتظار وی نشسته است.

موتوری که در کنار اتوبوس بود و به سرعت می خواست از سمت راست اتوبوس سبقت بگیرد به شدت به سعید برخورد کرد و او را به داخل جوی فاضلاب انداخت....

من خواستم کمکش کنم ولی....ولی نشد...


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد...

این هم جمعه...

سلام به دوستان همیشگی م.شیمی....

امیدوارم حال همگیتون خوب باشه....

خوب اینم از جمعه ( روز موعود )....

به من که خیلی خوش گذشت, جای تموم اونایی که نیومده بودن یا نتونسته بودن بیان هم سبز

امیدوارم این جور برنامه ها ادامه داشته باشه.


خوب نظر شما درباره امروز چیه؟چطور بود؟


آموزشی , اخلاقی

http://files.tabnak.com/pics/201105/201105172019344961.jpg 

 

حتما برین ادامه مطلب:

ادامه مطلب ...

این یکی از زیباترین شعرایی که خوندم دلم نیومد نزنم. 

                             

                            فالگیر

 فهمید دارم حسرتی، داغی، غمی  ؛  فهـمید

 از حجــم اقیــانوس دردم شبنـمی فهمید

 می گفت یک جــایی دلم دنبال آهویی است

 فــال مــرا فــهمی نفــهمی مبهــمی فـهـمید

 این کـولی زیبــا دو مــاه از ســـال می آمد

 وقـتی کــه می آمد تمــام کــوچه می فهمید

 امسـال هــم وقتـی که آمد شهــر غـوغا شد

 امسـال هــم وقتـی کــه آمـد عالــمی فهمید

 اوداشـت هفـــده سـال یا هجده... نمی دانم

 

(ادامه مطلب)

ادامه مطلب ...

تشکر

با تشکر از همه ی کسانی که با نظرات و بازدیداشون از ما حمایت میکنن 

 

   واقعا فکر نمی کردم یه معارفه ی دیگه میتونه اینقدر آمار وبلاگُ بالا ببره , اگه میدونستم زودتر اقدام میکردم  

 

 

پس از شنبه هر روز معارفه داریم 

و اما جمعه....

سلامی گرم به دوستان عزیز م.شیمی.

ممنون از اینکه نظر دادین.واقعا خوشحالمون کردین...


در مورد نوشتن اسماتون باید بگم به نظر منم بهتره که بگید همکلاسی پسر هستید یا دختر و اینکه اگه هم میخواین از اسم خودتون استفاده نکنید یه اسم مستعار واسه خودتون انتخاب کنید و با اون نظر بدید تا واسه جواب دادن به شما راحت تر باشیم...


و اما در رابطه با جمعه.حتما همه اطلاع دارن که جمعه قراره بریم بیرون.

اگه لطف کنید و نظر بدید که دوست دارین برنامه به چه نحو انجام بشه و چه کارایی انجام بدیم خوشحال میشیم...

چرا که نه؟

البته برای افزایش آزادی کلام اگه از اسامی مستعار استفاده کنید بهتره  

دو راه حل : 

۱-استفاده از "دختر" و "پسر" صرفا برای اینکه بدونیم جواب چه کسی را میدهیم... 

2-استفاده از نامهای مخفف یا nickname برای جواب دقیق تر 

 نکته : فکر کنم facebook  جای بهتریه برای اسم نوشتن...

 

انتخاب با بچه ها با نظراتشون

چرا؟

سلام. 

من یه خواهش دارم از دوستانی که لطف می کنن نظر می دن تا اونجایی که امکانش هس اسمتون رو بنویسید.یعنی چی نمیدونم(یه همکلاسی پسر یا یه همکلاسی دختر یا ...) 

راستی.دیروز معارفه خوبی بود.ولی میدونم اون روز من خیلی زیادی حرف زدم.اگه با حرفام فردی رو ناراحت کردم رسما عذر می خوام.

معارفه 2

یه سلام گرم به همه برو بچه های گل م.شیمی.

خوب اینم از معارفه 2.

حالا دیگه همه با هم آشنا شدن و امیدوارم که دیگه از هم خجالت نکشن و فرار نکنن...

امروز این  post  رو گذاشتم تا نظرتونو راجع به دیروز بدونیم و اینکه پیشنهادتون واسه بهتر شدن روابط بچه ها چیه؟


راستی اگه نظری راجع به اردوی پترو یا پالایشگاه دارین خوشحال میشیم بشنویم....