بودن یا نبودن :)

بچه ها راستی بعد از مهندس شدنتون میخواین چیکار کنین؟    

 

 گزینه های احتمالی 

۱.میخوام ارشد بخونم (پله های پیشرفت و قله های علم و از اینا) 

۲.میرم سربازی مثه مرررد 

۳.میرم سره کار زور دلتون(وجود پارتی شدید و فجیع)

 ۴.شوهرا دارن انتظارمو میکشن (و بلعکس

۵.هنوز تصمیم نگرفتم خب 

۶.با احترام کامل به نویسنده به شما هیچ ربطی نداره.

 

کنکوری :)

بچه ها این لینک کل کتابامون که مورد نیازه با حللش برا دانلود هست.       دانلود 
 

  سوالات کنکور ارشد مهندسی شیمی 92                              دانلود + پاسخ تشریحی     

 سوالات و پاسخ کلیدی ارشد مهندسی شیمی 91                                   دانلود     رمز فایل : www.konkur.in

 

سوالات آزمون کارشناسی ارشد مهندسی شیمی سال 1387                    دانلود 

 

آزمون کارشناسی ارشد مهندسی فراوری و انتقال گاز سال1390             دانلود 

 

کارشناسی ارشد مهندسی فراوری و انتقال گاز سال 1387                      دانلود

سکوت

بابا نامید شدم،نظری بدید خب 


پشت دیوار همین کوچه بدارم بزنید

 من که رفتم بنشینیدو...هوارم بزنید

 

باد هم آگهی مرگ مرا خواهد برد

 بنوسید که: "بد بودم" و جارم بزنید


 من از آیین شما سیر شدم.. سیر شدم

 پنجه در هر چه که من واهمه دارم بزنید

 

دست هایم چقدر بود و به دریا نرسید؟!

 خبر مرگ مرا طعنه به یارم بزنید


 آی! آنها!! که به بی برگی من می خندید! 

مرد باشید و...بیایید... و.... کنارم بزنید...


تلخ و شیرین

یه روزه فوق العاده بود ،فک کنم خودم تلخش کردم   برا شما چطو روزی بود؟ 

 

   

world without chemical engineer

یارو این عکسو زده بعدم زیرش نوشته دنیا بدون مهندسی برق!!! خب آی کیو اگه ما مهندسای شیمی نبودیم همینام نبود تو عکس ،تازشم چون کلی از لباسام نبود همه ی تصاویر مغایر با شعونات اسلامی می شد.

به همین سادگی

   واقعا نمی تونی بگی چنتاس بعد میخوای کنکورم بدی؟     

 

دلربایی

 
فک کنم مهندسای شیمی هم احساس داشته باشن هر چن وقت ی بار ی شعر بخونن  
 
مرگ در قاموس ما از بی وفایی بهتر است

در قفس با دوست مردن از رهایی بهتر است

 

قصه ی فرهاد دنیا را گرفت ای پادشاه

دل به دست آوردن از کشور گشایی بهتر است

 

تشنگانِ مِهر محتاج ترحم نیستند

کوشش بیهوده در عشق از گدایی بهتر است

 

باشد ای عقل معاش اندیش، با معنای عشق -

آشنایم کن ولی نا آشنایی بهتر است

 

فهم این رندی برای اهل معنا سخت نیست

دلبری خوب است، اما دلربایی بهتر است

 

هر کسی را تاب دیدار سر زلف تو نیست

اینکه در آیینه گیسو می گشایی بهتر است

 

کاش دست دوستی هرگز نمی دادی به من

« آرزوی وصل » از « بیم جدایی » بهتر است 

                                                                          فاضل نظری "ضد"

International Journal of Chemical Engineering

بچه ها لینکی که براتون گذاشتم یه سری ژورنال جهانی مهندسی شیمی که خیلی جالبه گفتم شاید بدردتون بخوره :) 

                       

                                                                  

 International Journal of Chemical Engineering