یک پیشنهاد

سلام به دوستان گل م.شیمی...

اگه موافق باشین یه قسمتی رو راه اندازی کنیم که بچه ها بتونن در مورد درس و امتحان و سوالات خودشون در زمینه درسی با هم تبادل افکار و علم کنن...


موافقا دستاشون بالا...

نظرات 20 + ارسال نظر
talkheporrang جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:06 http://www.talkheporrang.tk

سلام به شمادوست عزیز..
اول به خاطرمطالبتون ممنون.دوم به خاطراسم زیبای وبلاگتون تبریک.یه سربه من هم بزن تادرصورت تمایل همدیگروبلینکیم وبیشتردررابطه باشیم.فعلا[گل]

تلخ پررنگ

[ بدون نام ] جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:51

میگما منم موافقم....بچه ها این موازنه که قراره واسه ۲شنبه امتحان بدیم فک نمیکنید یکم سخته...میشه یکی به داد من برسه!!

شکسته نفسی میفرمایین...
این شمایین که باید به داد ما برسین ( با توجه به میترم)

FH جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:58 http://http:

خیلی باحاله،عصری نو در تحولات ،وبلاگ مهندسی شیمی‏!‏

[ بدون نام ] شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:21

منم موافقم

[ بدون نام ] شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:41

میگما پیرو هم میخواد فردا امتحالن بگیره!!!؟

یک مهندسی شیمی هیچ وقت زیر بار حرف زور نمیره...

[ بدون نام ] شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:41

Migam hich kodum az bachehaye kelasemun mosabeghe mahak sherkat nakardan berim farda tashvigheshun konim?!

نه اینکه بچه های م.شیمی خیلی با حالن....
من میخواستم شرکت کنم و یار پیدا نکردم...


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هممون بیکار بودیم ولی هیچ کدوم چیزی نگفت!

[ بدون نام ] شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:46

Man ba un kharabkari k tu midterm dar haghe khliya kardam ghoul dadam jobran konam vase quiz o final pas shomaha bayad b dade man beresin!

مگه چه خرابکاری کردین؟؟؟

[ بدون نام ] شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:13

همون که نمرم یکم بد شد!دیگه روم نمیشد بیام دانشگاه...شوخی کردم ولی این مبحث این یکی سخت تره به نظر من...بقیه رو نمیدونم

آره خوب...
توقع داشتیم کامل بشین ولی خوب یه کم بی دقتی کردی یه چند صدمی کمتر شد ولی با تحویل دادن home work اونم جبران میشه...
خوبه حالا شما میگین سخته ( یعنی فهمیدینش ولی یه کم زمان بره ) ما که اصلا نفهمیدیمش باید چی بگیم؟؟؟؟

[ بدون نام ] شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:40

من اگه فهمیده بودمش که وقتی سر کلاس ازم سوال میکرد بهش لبخند نمیزدم!!اصلا نمیدونم چی به چیه اینا که گفته!!

تجربه نشون داد تبدیل کردن نظرات به چت روم میتونه عواقب بدی داشته باشه !
نمی خواهید تمومش کنید؟!!!

[ بدون نام ] شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:57

یکی نمی خاد ما بچه های انتقالی رو یکم تحویل بگیره. اصلا شما اقای سروش اسم چند تا از ما رو بگید ببینم بلدید.

[ بدون نام ] شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:28

ناراحت نمی شید؛ دعوا نمی شه؛ کشت و کشتار راه نمی افته؛ قشون کشی نمیکنن؛ قهر نمی کنین؛
من حاذق صادق نیا رو میشناسم

[ بدون نام ] شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:05

از دخترا منظورم بود کیو میشناسید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اول شما خودتونو معرفی کنید بعد یه سری کار دیگه هست که باید انجام بدید مثلا اینکه از کل بچه های م.شیمی ۸۹ رضایت نامه کتبی جهت افشای نام بگیرید و یه چند متر پارچه سفید برای بعد از گفتن اسامی بخرید ..بعدش من اسم چند نفرو بهتون میگم...

[ بدون نام ] شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:20

دستتون درد نکنه.قهر قهر تا روز قیامت.

رفتی...



ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بابا بیخیال شو میخوای جنگ جهانی راه بندازی؟؟؟؟

[ بدون نام ] یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:11

برو با من حرف نزن. من با تو قهرم.

چرا؟ چی شده ؟ چرا ناراحتی؟؟؟؟

[ بدون نام ] یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:42

من صمیمانه حاظرم هر چی از برنامه نویسی میدونم ؛ با همه share کنم

هادی یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:49

بچه ها این "کیوت" که شادی به من گفت،فحشه؟

میخواستی محض احتیاط بهش بگی خودتی...

[ بدون نام ] دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:04

بچه ها بیاید پولامونو بذاریم رو هم این آقای سرافرازو بفرستیم کلاس زبان.این از اول ترم که میگفت mercury ینی چی اینم از حالا که میگه cute فحش نیست. بابا امروز آقای رضوی نبود شادی به شما گیر داده بود.
ینی.........باهوش.زیرک.بانمک.فریبنده
دیگه توی هر چی اشکال داشتی میای از خودم میپرسی.

میشه منم اشکالام ُ بپرسم؟!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:07

از الان اعلام میکنم من تا آخر عمرم با تو آشتی بکن نیستم.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:22

شما به هیچ عنوان اجازه ی همچین کاری رو ندارید.

اگه میخوای بری ؛ برو!
اگه نمیخوای بری ؛ نرو!
این بحثُ تموم کنید

هادی دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:02

من اشکالات رو باس از کی بپرسم؟

مشکلتو می نویسی بقیه بچه ها هم میان جواب میدن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد