روزهای سخت

به ترتیب : سخت ترین،پراسترس ترین،خنده دار ترین،مسخره ترین و احمقانه ترین امتحان دانشگاتون چی بوده؟ 


نظرات 5 + ارسال نظر
... پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 13:16

asuntarin em midterm movazene...
Ahmaghane tarin final barname nevisi!

haa alabate man hamoon asoonam kharab kardam

مهندس پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 19:48

آخ که با دیدن این عکسا دوباره داغ دلم تازه شد...دوباره دیدمش...دلم براش تنگ شده...بعد از یه مدت اومدم وبلاگ و اولین چیزی که دیدم عکس خانم ... بود.
چیکار کردی با من هادی...

ببخش عزیزم ،خاک تو سرم.بگو کیه مرد نیستم برات نرم خواستگاری

میلاد جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:15

هادی جون چطوری؟ دلتنگتما...
واسه من پراسترسترین که فاینال ترمو 2 بود
سخت ترین و خنده دارترین و مسخره ترین و احمقانه ترین و چرت ترین و ... هم که فاینال صمد... ببخشید برنامه نویسی بود!
آها راستی فاینال محاسبات پالایشم مسخره بود که البته من سر جلسه بدشانسی هم آوردم...!!!

manam hamito milad jon,manam delom pey delete

[ بدون نام ] جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:33

Sakhtarin k hamash sakht bud vali badtare hamash finale barname nevisi sabaghi :-)
Khande dartarin emtahanaye iranshahi sare jalase khodesh hamash mikhandid
Stresdar tarinesh emtahanaye sona o shariati

haa koolan be javad miresid jolo khodesho nemitoones begire,soan o shariati ham ke bahle

مهندس شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 20:17

نه نمیشه هادی جان.آخه من فقط یه دانشجو ام.مطمینم قبول نمیکنن

نمیدونم، راس میگی حق دارن اونام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد