و... خلاص

بچه ها کلا خسته نباشین ایشالا ک همگی کنکور و ترکونده باشین و نه بالعکس 

خب بچه ها به صورت خلاصه بگم این ترمم می خواین مثه 7ترم قبل فقط بگذره و تموم بشه یا نه تدبیر و امید و فیلد و.... از اینا.نظر بدین خیلی ممنون میشم 

(راستی بچه ها نظرتونو در مورد آهنگ وبلاگم بگین ممنون)

قدرت دسته آقاهاس :)

میگن"قدرت دسته خانوماس .. واییی.."، ولی اینجا نوشته ها "مردنویسه " پس از این شعر طنز دلگیر نشین 


رفته بودم دیدن اهل قبور

عاشقم شد پیرمرد مرده شور!

پای او شل بود و دندانی نداشت

چشمهایش هم کج و هم نیمه کور

روی هر قبری نشستم دیدمش

کم کمک آمد جلو آن لندهور

گفت هفتاد و دو ساله روز و شب

می کنم از توی قبرستان عبور

بوده ام اما مجرد تا به حال

شاید از روی غرض یا از غرور

دیدمت من را پسندیدی تو هم

پس در و تخته شود امروز جور

سکه چون ارزش ندارد توی قبر

مهریه ت یک لا کفن، یک دانه گور!

هفت تا میت بشویم رایگان

از فک و فامیلتان، نزدیک و دور

شیربهایت می شود با نرخ روز

سدر و کافور و کفن، حد وفور

چون تفاهم هم مهم است این وسط

گاه گاهی مرده ای را هم بشور!

روزهایی راحتی از پخت و پز

جمعه شب ها می رسد کلی نذور!

در بهش زهرا برایت قبر خوب

نصف قیمت می کنم من جفت و جور!

گر جوابت مثبت است افتاده ای

هفت شب جشن و عروسی و سرور

من بله گفتم به او با یک دلیل

چون که شوهر گیر می آید به زور!

یک عدد خرما دهان من گذاشت

با کفن روی سرم انداخت تور!

اشهدی خواند و همان جا روی قبر

عقد کرد آخر مرا آن مرده شور!


دنیای این روزای من همرنگ کنکورم شده :)

اینم ی سری نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی شیمی فک کنم ماله ساله 91 باشه چون درصدا شدید بالاس.ی مقایسه کنین خودتونو با درصد وزنی این رتبه ها میفهمین کجای کارین. 

  دانلود نمونه کارنامه 

لحظه ی کنکور نزدیک است ... :)

 ...  اینم تحلیل کنکور 92 چون "لحظه ی کنکور نزدیک است باز ما دیوانه ایم  
"همه درسا داخل ادامه مطلب ه"

 
ادامه مطلب ...