چرا؟

سلام. 

من یه خواهش دارم از دوستانی که لطف می کنن نظر می دن تا اونجایی که امکانش هس اسمتون رو بنویسید.یعنی چی نمیدونم(یه همکلاسی پسر یا یه همکلاسی دختر یا ...) 

راستی.دیروز معارفه خوبی بود.ولی میدونم اون روز من خیلی زیادی حرف زدم.اگه با حرفام فردی رو ناراحت کردم رسما عذر می خوام.

نظرات 9 + ارسال نظر
یه همکلاسی پسر چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:55

اولا هادی جون به کجا چنین شتابان!!!
دوما : بچه ها خودشون اینقدر دقت نظر دارن که افراد تشخیص بدن

من کجا دارم میرم (یه همکلاسیه پسر)؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 14:22

نوش دارو پس از مرگ سهراب ~دیگر چه سود؟

یعنی چی؟ نوش دارو چیه؟ سهراب کیه؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 15:37

شما که از بعضیا خیلی کمتر حرف زدین!

از کی؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 15:40

در جواب به همکلاسی پسر که اول نوشته...اگه این قد دقت نظر داری که تشخیص میدین خب بگین من کدوم یک از دخترای کلاسم؟؟؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 17:26

jedan????shoma ziad harf zadinnnnn???? ma ke nafahmidim....khob hala begid bebinam man kodoum yek az dokhtaraye kelesaaaaaam!!!!!!!!!!

نشستین معما طرح می کنید؟ مگه میشاییل شوماخره بفهمه شما کی هستید؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 18:32

Man az model neveshtanet midunam ki hasti... Begam????

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 21:32

na nagiaaaaaaaa.manam midoonam ki hasti ke az modele neveshtanam fahmidi kiam!!!!begam ki hasti??!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 23:30

وای نه نگیا!!حالا شنبه ازت میپرسم ببینم خودت بودی یا نه!!!

پری شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 19:35

شما که اصلا حرف نزدید
حالا اگه گفتی من کیم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد