سکوت

بابا نامید شدم،نظری بدید خب 


پشت دیوار همین کوچه بدارم بزنید

 من که رفتم بنشینیدو...هوارم بزنید

 

باد هم آگهی مرگ مرا خواهد برد

 بنوسید که: "بد بودم" و جارم بزنید


 من از آیین شما سیر شدم.. سیر شدم

 پنجه در هر چه که من واهمه دارم بزنید

 

دست هایم چقدر بود و به دریا نرسید؟!

 خبر مرگ مرا طعنه به یارم بزنید


 آی! آنها!! که به بی برگی من می خندید! 

مرد باشید و...بیایید... و.... کنارم بزنید...


نظرات 8 + ارسال نظر
کـافــه جــوانـی چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:59 http://cafejavani.com/

در خلوت شب ز حــق صـدا می‌آید
از عطر سحر بوی خدا می‌آید
با گوش دگر شنو به غوغای سکوت
کز مرغ شب ، آواز دعا می‌آید . . .
التماس دعای فرااااااااااوان.

با ما همراه شوید در کـافــه جــوانـی
www.cafejavani.com

[ بدون نام ] شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:42

ایول به صبرت هادی که همیشه دلت میخواست این مرغ و خروسا با هم خوب باشن ولی حیف که با مشتی بچه طرف بودی! حالام دیگه تموم شده فرضش کن

ممنون رفیق ولی من از یکی از چیزایی که خیلی میسوزم همینه که بچه ها 3ساله دارن میگن تموم میشه!!! ولی هنوزم ی سال زندگیمون باهم مونده.ی ساااال

[ بدون نام ] دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 17:48

agahye sarafraz salam
mn fk mikonm hanuz kheiliha nmidunan wb 2bare rah oftade...
Kashki baraye akharin bar tu sess az hame davat mikardin va be hame ettela midadin

سلام.بخدا تا همین جاشم پسرام کلی بهم تیکه انداختن و خیلی گفتم.اگه خودتون زحمتشو بکشین کلی ممنون میشم.حداقل به دوستای نزدیکتون.اخه این وبلاگ کل ه کلاسه نه چنتا آدم مثه من

... سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:04

hala baz shoma ham kashki tu sess elam mikardin b nazaram bad nabud
Baz ham nmidunm, har tor khodetun salah midunin...

باشه.ممنون که خودتون سر میزنید به وب.نمیدونم تو سس چی بگم آخه

... سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:22

va b onvane pishnehad matalebi da wb bzarin k bishtr b khaterzte moshtarake hamamun masal sare kelasa marbut beshe b nazaram inkar baes nishe matzlebe wb jazzab tar mishe. .Ya masaln Ye topic bzarid k bacheha bian bgan harkasi cheghad bara konkur dare mikhune...Ya masalan az bacheha soal konid k harkasi barnamash bara ayande chiye...In jur mataleb kheli behtare ta matalebi mese sher...Bazam hartor khodetun salah bdunid...

... سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:22

va b onvane pishnehad matalebi da wb bzarin k bishtr b khaterzte moshtarake hamamun masal sare kelasa marbut beshe b nazaram inkar baes nishe matzlebe wb jazzab tar mishe. .Ya masaln Ye topic bzarid k bacheha bian bgan harkasi cheghad bara konkur dare mikhune...Ya masalan az bacheha soal konid k harkasi barnamash bara ayande chiye...In jur mataleb kheli behtare ta matalebi mese sher...Bazam hartor khodetun salah bdunid...

خوبه.ساعت درس و اینا که مسایل ناموسی حساب میشه کسی نمیگه :) خاطراتم عکس کلی دارم ولی میترسم بچه ها راضی نباشن عکسشونو بذارم

... سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:28

nmidunm masaln bgin tu sess k , K tu giro dare konkur ch khube k baraye rafe khategi va sohbate dustane tuye wb che89 dore hm jam beshm va baham b hzrfim!
Nmidooonm! iN Khub bud?! chetor bud???[:S00:]
Shoma nvisandeid mn k nvisande nistam

من؟؟؟ نویسنده؟؟؟ :) بد نبود ممنون،این خیلی خودمونیه میترسم بهشون بر میخوره بچه هاا :)

یه دوست چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:18

سلام وبسیار زیبا بود

سلام.ممنون.نبودین یه مدتی دلمون تنگ شده بود :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد