تلخ منم ،همچون چای سرد

چای هایت را تلخ نخور! کمی نگاهم کن...

تمام قند های دلم را برایت آب می کنم

 

.

 

.

چای مینوشیدم

یکباره دلتنگش شدم بغض کردم و اشک در چشمانم حلقه زد...

همه با تعجب نگاهم کردند!!!

لبخند تلخی زدم و گفتم «چقدر داغ بود» !

.

.


تلخ منم

همچون چای سرد

که نگاهش کرده باشی ساعات طولانی و

ننوشیده باشی

تلخ منم

چای یخ که هیچکس ندارد هوسش را

نظرات 2 + ارسال نظر
Hossain شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:33

آری تلخ منم!

نخیرم لاریاا شورن

پنل پیامک رایگان جمعه 3 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:18 http://sms5002.ir/register.php

بنام خدا با سلام خدمت شما مدیر گرامی شما می توانید فقط با پرداخت ده هزار تومان صاحب یک پنل پیامک همراه با خط اختصاصی ارسال و دریافت شوید. با این خط می توانید پل ارتباطی جدیدی برای کاربران خود فعال نمائید.لازم به ذکر است پیامک های نرفته به شما برگشت داده می شود.همچنین می توانید خط مورد علاقه خود را دریافت کنیدجهت دیدن دمو و ثبت نام به آدرس زیر مراجعه فرمائید sms5002.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد