از ماست که بر ماست

استرس دارم میخوام به صورت شهادت طلبانه رو صندلی دااغ بشینم،هر سوالی دارین بپرسین جواب میدم

                    


نظرات 31 + ارسال نظر
feri دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:22

soale 1.... mishe pashi baghiye beshinan???

bishin vali sookhti inja ab ghate haaa.gofte basham ;)

feri دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:58

begoo bian bashe

ki biad??

... سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:34

wbe jadid mobarakemun;-)

:) مبارکه.عکس بالای وبلاگم که عصر هنری دخترای کلاسه.باحاله

ی دوست سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:47

عکس بالای وبلاگ حرف نداره
وبلاگم قشنگتر شده مرسیییییییی

ممنووون. عکس و وبلاگ ماله خودتونه :)

شیخ پشمک الدین طوسی چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:57

از کدوم یکی از دخترای کلاس خوشت میاد؟ نامردی اگه بپیچونی

تو این مورد نامردم و میپیچونم :))

matrix چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:05

بهترین استاد؛بد ترین٪ پایه ترین پسر و دختر / بهترین دوستت تو کلاس / بد ترین خاطره از دانشگاه / با کلاس ترین دختر و پسر کلاس / عجیب ترین دانشجو/ پر رو ترین دختر و پسر کلاس/ اگه بخای یه کتک مفصل به یه استاد بزنی کدومه

1.بهترین دکتر کشاورز،گندترین پوران فرد
2.پسر : رضا و مجید و سعید،خانوم بووووق :)
3.وحید و رضا و مجید
4.شاید همون ماجرای وبلاگ که کلی از بچه ها رو ناراحت کردم
5.پسر:عباس دخترم که مشخصه دیگه
6.صادق
7.پسر:صد در صد خودم، دختر: نداریم
8.سونا رییسی به خاطر تحقیر کردن دوستم

... پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:23

che ayandeyi bara khodetun dar nazar gerftin?
Chanta khahar baradarin?
az konkoor che khabar? Hadafetun kodum uni hast?
nazarrtun darmore bachehaye kelas?
Cheghad baraye dustanetun va ashnayaetun arzesh ghaelid?
Aya midunid man kiyam;)
Vijegiye bareze shoma chye?
Doost darin chetor darmoredtun fk konim?
Ba kodum yek az bachehaye kelas rahat tarid?
Aya ahle mod o tip hastin?
ch marki lebas mipushid?

1.آینده روشن نیس من هدفای زیادی دارم،ارشد و امریه و کار و زندگی و ... خیلیه
2.2تا که البته دوتاشون ازدواج کردن،2بارم دایی شدم :)
3.سلامتی جزوه ندارم نابود شدم :) ایشالا صنعت نفت
4.خیلی بدیم تقصیر هممونه الان عملا مثه همکلاسی با هم عمل نمی کنیم
5.خیلی زیاد،مخصوصا مخصوصا خانوادم
6.نههههه :)
7.فک کنم اینه سعی میکنم تو غم و شادی،به بقیه غممو انتقال ندم،مثه دیوونه ها همیشه اینجوریم ":)"
8.اون دست من نیس دوس دارم بدونم چطوری در موردم فک میکنین
9.مجید جهازی و رضا
10.مد که نه،ولی سعی میکنم خوش پوش باشم
11.اصلا تو نخ مارک نیستم

... پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:24

aya mano mibakhshid babate soalaye ajib gharibam? ;)

عجیب نبود کلی ممنون.خیلی خیلی ممنون که وقت گذاشتین

... پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:25

omidvaram b soala kamel va dghigh j bedin... :)

چشم اگه باز سوالی پیش اومد بپرسین

saeed پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:36

. مرسی که سوالمو پیچوندی نامرد! ولی من قصدم خیر بود آقا پایگی از خودتونه از اینکه یکی از همکلاسی های پایتم حس خوبی دارم.... و اما سوال: 1.با همین سطح فکری که داری اگه دست خودت بود همکلاسیاتو همینا انتخاب میکردی؟ 2.هیچی دیگه همین کارت خیلی درسته ایشالله صنعت نفتم قبول بشی 3.راستی واسه ترم جدید زیتون یادت نره ها.... از الان بنداز تا بیای برسه ها

:D منم خوشحالم دوستی مثه تو دارم ;)
1.والا بچه های ما 90 درصد ذاتا آدمای خوبین و گل ولی نه آخه ما میتونستیم تصویر خاطره های خیلی خیلی بهتری تو ذهن همدیگه باشیم و اینو که الان اینجوری هستیم به خاطر اشتباهه هممون بخصوص چند نفره.
2.ممنووون ایشالا عروسیت برات برقصم :)))
3.رو چیشوم البت هنوز موقش نیس

... پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:49

mamnin az javabatun ;)

خواهش میشه :)

... پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:50

mishe soalayi k j nadidin ro j bedid???
Plzzzz

من که همه ی سوالای شما رو جواب دادم که :)

... پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:55

rasit behtarin tafrihetun chye?
Cheghad mobil bazi mikonin? ;))
Cheghad b zendegi omidvarid?
Cheghad b karaye varzeshi ahmiat midid?
Cheghad b karaye sisasi?
cheghad b karaye musighi?
Cheghad b karaye mazhabi??!
behtarin arezuhatun ro migid? 10taye aval plz

1.با خانواده یا دوستام مسافرت رفتن
2.زیاااااااااد
3.شدید،ینی خیلیاااا، "امید بعد از روح از تن جدا میشه ;) "
4.از وقتی اومدم یونی ورزشم خیلی کمتر شده ولی عاشق ورزشم مخصوصا صخره نوردی
5.سعی میکنم سیب زمینی نباشم معمولا هر روز چنتا سایت خبری سیاسی رو چک میکنم.
6.الان اوج کارای موسیقیم آهنگ گوش دادنه خیلی ویولون رو دوست دارم ولی هنوز فرصتش پیش نیومده
7.چون میدونم خدا دوسمون داره منم سعی میکنم کارایی که بهمون دستور داده رو انجام بدم.
8.اووووووه خیلیه.خصوصیه اخه بیشتر من و عفو کنین تو این مورد :))

... پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:00

bazham merc k b hame soala j midid

بازم خواهش وظیفس

... پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:01

mishe soalayi k j nadidin ro j bedid???
Plzzzz

من که همه ی سوالای شما رو جواب دادم که :) ،کدوم سوال؟

... پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:01

mamnin az javabatun ;)

خواهش تو تایپم دقت کنین هول شدینا،استرس کنکوره هاا :))

... پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:56

soalaye baghiye bacheha manzurzme...

خب سوالو بگین :) ، باز اشتبا تایپی دارینا،استرس چی دارین؟ ;) :)

همکلاسی فضول پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:07

1-یه بیوگرافی کامل؟؟
مهمترین موضوعی که ذهنت رو درگیر کرده چی بوده؟
اول مرغ به وجود اومد یا تخم مرغ؟؟
اگر الان بهت بگن امروز روز اخر زندگیته ...2تا کاری که برات اولویت داره برای انجام دادن رو بگو.
هدف های شما در زندگی تا به حال چه بوده اند و بعد از این چه خواهند بود ؟ اولویت آنها چیست ؟
دوست داشتی دختر بودی؟
فکر میکنی دلت واسه کدوم کلاسو وکدوم استاد و کدوم یکی از بچه ها تنگ نمیشه؟
دوس داری رئیس جمهور بشی؟
برف سفید تره یا نمک؟؟
مهم ترین معیارت براى انتخاب همسر آیندت؟
نظرت درباره ی میعانات گازی چیه؟
تا حالا عاشق شدی
شلوغ ترین:خر خوون ترین,اجتماعی ترین, افسرده ترین: شاد ترین,ساکت ترین و مهربون ترین دختر و پسر کلاس,
ببخشید که سوالات زیاد شد من الاه التوفیق.

جهرم بدنیا اومدم چن سال اونجا بودیم.بعد اومدیم فسا که تا الانم هستیم.ی برادر و 2تا ابجی دارم.بچه ی اخرم :) ،زندگی اسونی نداشتم و هرروز مشکل تر از دیروز.عاشق خانوادمم.و ....
2.یه مشکل برا خانواده پیش اومده که داره دیوونم میکنه
3.خروس
4.باور نمیکنم اگرم که مردم که خدا رحمتم کنه.
5.هدف زیاده تو سوالای قبلی هم جوابیدم ؛) یه سری از هدفام کلا برا ایه که بتونم خانواده اینده ی خوشبختی داشته باشم.
6.خدایی نه
7.دلم برا همه بچه های کلاس تنگ میشه همه ی ویژگی های خوب و بدشون.برا پوران فر و کلاس شریعتی
8.نه،غیر از فحش خوردن هیچی نداره.
9.چون برفو عاشقشم برام خیلی سفید تره
10.اینکه منو بدون هیچ دلیلی دوس داشته باشه
11.پول توشه
12.اره
13.شلوغترین:فک کنم از همه بدترم
خرخون ترین:صادق و اکثر دخترا غیر از خانوم میرقادری و چن نفر دیگه
اجتماعی ترین:جواد
افسرده ترین:خانوم ایزدپناه
شادترین:سعید
ساکترین:خانوم زارع
مهربون ترین:خیلی داریم

... پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:00

soale sheikh pashmakodin toosi ro ja bedid masalan,
Albate plzz

همشون برا من محترمن :) شما اگه خودتو معرفی کردی منم اسم شخص میارم :))

... پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:05

10arezuye avalletun ro hanuz nagoftid!!!

اخه یجوریه چی بگم اینجا خانواده رد میشه :))
یکیشون اینه زودتر از بابا مامانم بمیرم.یکی دیگه اینه که بتونم ارزوی یک نفر بشم

... پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:09

aghaye sarafraz plz faramush nakonid k asle sandali dagh b khatere in soalaye dagh va sakhteshe?!!
vagarna j dadan b un soalye rahat k sandali dagh nist :)
Kasi k ghabul mikone ru sandali dagh beshine bayad b hame in ehteram ro bogzare k b soalashun j bede ;)
Na b ghole khodetun
Bpichoonid?!!

اخه خدایی انصاف داشته باشین دیگه :( باز وبلاگ تعلیق میشه میره هااا

... پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:11

soale akhare man bargardin az avval har soali ro daghigh ya kamel j nadadin j bedi...
Lotfan...
Mamnun;)

... پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:13

soale akhare man bargardin az avval har soali ro daghigh ya kamel j nadadin j bedi...
Lotfan...
Mamnun;)

:)) من به اختیار نشستم .بگم غلط کردم نمیشه؟ :)

... پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:17

eeee...!
Che farghi mikone
...!?
Dige esrari nadaram!
Har jur rahttarid,
Nmikham tu zahmat bioftid

... پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:23

eeee...!
Che farghi mikone
...!?
Dige esrari nadaram!
Har jur rahttarid,
Nmikham tu zahmat bioftid

ببخشین :( اخه من حق ندارم اسم دختر مردمو اینجا بیارم

... پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:27

eeee...!
Che farghi mikone
...!?
Dige esrari nadaram!
Har jur rahttarid,
Nmikham tu zahmat bioftid

... پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:31

hagh ba shomast
vali ghasde badi nadashtm
Sry

خواهش مشکلی نیس ؛)

... پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:32

eeee!?!
Chera pm haye mn chanta chanta miad!!!

نمدونم والا برا بالا بردن کامنتا خوبه :)) ،حالا من ی سوال بپرسم جواب نمیدین؟

مهندس پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 19:43

هادی جان این خانم خوشبخت از همکلاسیامون هستن؟

ma ke too hamkelasiamoon mrs khoshbakht nadarim ke

خواهر همکلاسی سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 22:01

khube,javab emtehan mosbate?

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 22:05

ببخشید فقط داشتم امتحان میکردم خواه همکلاسیم

هنوز خوده هکلاسیامون نمیان چه برسه به خواهر همکلاسیامون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد