آتش بس

سلام به دوستان همیشگی م.شیمی....


راستیتش نمی دونم که باید از کجا شروع کنم ولی سعی می کنم که جملات رو درست به کار ببرم تا متوجه منظورم بشید...

من تمام نظزات اخیر رو خوندم...هم افراط داشت و هم تفریط...بعضیاش واقعا منصفانه بود و بعضیاش حتی بویی از عدالت نبرده بود...

ما ( همکلاسی های م.شیمی) طی معارفه 2 و برنامه جمعه سعی در بهتر کردن روابط دوستان داشتیم و امیدوار بودیم و هستیم که روابط بین دوستان م.شیمی روز به روز بهتر بشه ولی با توجه به حرفای پیش اومده ترسم ازینه که نه تنها این روابط بهتر نشه بلکه از قبل هم بدتر بشه و بچه ها منتظر سوتی گرفتن از هم و ضایع کردن همدیگه  باشن...با این توجه به این موضوع من ( محمّد ) تصمیم گرفتم که این پست رو بذارم و تلنگری به شما دوستان همیشه آگاه م.شیمی بزنم, چون مایی که همیشه بهترین دوستان بودیم و نسبت به بقیه گروه ها به خصوص نفتیا ادعا داشتیم الان نباید تفرقه بینمون بیفته و نسبت به هم بدبین و بدگو بشیم....

امیدوارم که دیگه توی این وبلاگ از این جور اتفاقات نیفته و بچه دنبال سوتی گرفتن از همدیگه و ضایع کردن و مسخره کردن هم نباشن...

مطلب بعد در مورد اسماست که امیدوارم از این به بعد دوستان با اسم خودشون نظر بدن تا دیگران متوجه بشن طرف مقابلشون کیه تا خدایی نکرده با حرفاشون باعث رنجش اونا نشن...


در آخر , من ( محمّد) از تمام دوستانی که خواسته یا ناخواسته با حرفا و مطالب من ناراحت شدن( به خصوص خانم دانشمند با توجه به نظرات در قسمت بازی نوشته شده توسط هادی) عذرخواهی میکنم و امیدوارم که تمامی دوستان گل م.شیمی من رو بخشیده باشن...

(عذر خواهی یه شهامته...)

(در ضمن توی این پست شما میتونید از دیگران عذر خواهی کنید)

نظرات 22 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:11

شهامتت رو تحسین میکنم اگه شخصی از دست من ناراحته من عذر میخوام

سید مرتضی پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:57

من هم از همه عذر می خام

افروز پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:14

کاش این حرفا پیش نمیومد که احتیاجی هم به عذرخواهی نبود...ولی در هر صورت کار قشنگی کردین.امیدوارم دیگه این بحثا نشه بچه ها هم یادشون بره اگه ناراحت شدن.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:52

وای من نبودم؛اینجا چه خبر بوده؟؟؟؟؟؟
به نظرم اصلا درست با ساناز حرف نزدیدو منم موافقم کارتون(معذرت خواهی)خوب بوده؛خوب واقعا معذرت خواهی لازم بوده...

یه همکلاسی پسر پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:24

اولا از کمک داور به دلیل خروج ناگهانی از اون جنگ و جدال ها در ساعت ۱۴ عذرخواهی میکنم چون آخه باید میرفتم کمیته انضباطی وبلاگ! در ضمن یه خبر جدید دارم براتون؛ کمیته انضباطی، محرومیت محمد رو ، به دلیل انجام این عمل خیر و بشردوستانه! از یک هفته تعلیق وبلاگ نویسی به جریمه نقدی کاهش داد...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:28

جرا عاقل کند کاری که باز ارد پشیمانی....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگه قراره کسی شماتت بشه اول از همه باید پدرمون آدم شماتت بشه که اولین گناه رو انجام داد و مسیر کجی رو در پیش گرفت ما که جای خود داریم...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:37

آها...آقای داور دیگه ببخشید شما نبودین من مجبور شدم خودم داوری کنم اونور...ایشالا در اولین فرصت جریمشونو پرداخت میکنن

یه همکلاسی پسر پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:45

خواهش میکنم

همکلاسی ها... بهتره از این بعد تمرکزتونو روی امتحانای final و اردوی پالایشگاه بذارین...

هادی پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:07

من عذر خواهی می کنم ولی هر جور فکرش رو می کنم نمی تونم نگم که انتظار عذرخواهی شنیدن رو نداشتم گویا این فقط پسرا هستن که باید عذر خواهی کنن.منم غرور تو وجودم هست.

افتادگی آموز اگر طالب فیضی ؛ هرگز نخورد آب زمینی که بلند است!



[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:03

کارتون خوب بود

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:05

نکنه توقع دارید همیشه خانما غرورشونو زیر پا بذارن.البته در این مورد حق هم با خانما بود...

سایه خانم (!) قرار شد دیگه ادامه ندیم...لطفا دیگه مردونه زنونش نکنین چون ممکنه دوباره حرف و حدیث پیش بیاد...
به نظر من هیچوقت عذر خواهی کردن به معنای زیرپا گذاشتن غرور نیست...
ای کاش خانم ها هم متقابلن این کارو میکردن تا به کلی این موضوع تموم میشد...



سروش کاسکول ؛ سایه (که احتمالا خانوم نیست) بلده چه طور علامتشو بذاره. این سایه تقلبیه!

[ بدون نام ] جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:26

Yani masalan man chizi goftam k kasi narahat shode?hark az daste man narahate bege alan lotfan

هادی جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:47

''''to yeki az nazaratoon be man goftid ke shoma az hame badtarid o faghat bedonbale maskhare kardan baghiye hastid,yani vaghean inghad vaze' man kharabe?

[ بدون نام ] جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:23

Hala age fek mikonin unjuri k goftam nistin bebakhshid

احسنت!

[ بدون نام ] جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:11

khodai che javabe bi rabte...be pedaretoon chi kar dari...man khodetoono migam

منظورم این بود که امکان داره همه اشتباه کنن...
اونی که میگین پدر هممونه...

هادی جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:49

khanoomenarahat nabashid bebakhshidetoon bargasht khord man fahmidan ke goya in ke man badtarinam o faghat be donbal maskhare kardanam ye bavare hameganiye.nahayatan mikhastam az khanoome hoseini va karimi rasman ozr khahi konam.

[ بدون نام ] جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:20

اینارو ول کنید..موازنه رو چیکار کنیم؟

[ بدون نام ] جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:57

salam kheili kare khubi kardin manam haminja agar kasio narahat kardam mazerat mikham, omidvaram rabetamun behtar beshe chun aslan dorost nist bachehaye ye reshte ba ham bad bashan... age beshe kheili khube hamamun ye bare dg jam shim ba ham harf bezanim ta hameye moshkela hal beshe :)

ممنون از شما...ولی ای کاش اسمتونو هم میگفتین ( ولی هرجور راحتین)
فکر خوبیه...
خودتون ترتیبشو بدین...

[ بدون نام ] جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:55

ببخشید یه سوال ولی دیگه چرا از خانم کریمی عذر خواهی میکنید؟

[ بدون نام ] جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:33

اقای سرافراز خودم دلیل عذر خواهیتونو متوجه شدم آخه من جوابای بازیتونو نخونده بودم امیدوارم شما هم ناراحت نشده باشید هر چند فکر نمی کنم دلیلی داشته باشه

majid جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:15

hala eshkali nadare vali dgetekrar nashe bacheha!!!!!!

هادی شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:03

ممنون از دلداریتون .من سنگ نیستم باور کنید اگه این حرفایی که به من زده شد به یه نفر دیگه یا یه خانوم زده شده بود تا حالا .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد