ضد سوتی

ببخشید من بر اساس مانیتور جلوی خودم گفتم: 

  

 

 

 

  

 xp 64 بیتیه دیگه ؛ بعضی وقتا قاطی میکنه ؛ چندین بار رفرش زدم تا دوباره اینطور شد!

هر چند دیگه ارزش نداره

نظرات 1 + ارسال نظر
هادی پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:56

seyyed rahi ro ke to dari miri man daram barmigardam yani onayi ke to khondi man roondam.omran vaghti in post ro mizashti yadet boode ke az oon ax begiri pas natije migirim to post ro edit kardi ye ax gerefti va ba'd bargardoondi be halate avaliye

۱. آخه کاسکول! اول ببین که این عکسی که گرفتم مال چه تاریخیه و پستی که گذاشتم مال کیه!!!
۲.نوشتم رفرش زدم : یعنی نمیتونه مال همون دفعه اول باشه!!!
۳.تو تو عمرت ویندوزه xp۶۴ بیتی دیدی!!!
4.مطمئن باشم او راهی رو که من رفتم تو هم رفتی؟!!!


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد