بالاخره خانوما هم یه قدم برا ساختن وبلاگ برداشتن من به نوبه ی خودم ورود اولین خانوم به وبلاگ رو تبریک میگم و به خانوم کمالی هم خوش آمد می گم.

نظرات 8 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:09

منم به نوبه خودم ورود خانم کمالی رو به وبلاگ تبریک میگم و امیدوارم این شروعی برای همکاری سایر دوستان م.شیمی باشه...

[ بدون نام ] چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:27

فرنوش جون آفرین عزیزم...حالا یه فعالیتی نشون بده از خودت بچه ها ببینین دخترا کم نمیارن.

سعید پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:02

خانم کمالی به ما که تبریک نگفتن
منم ورودتون رو تبریک میگم

بچه پاشو برو مبانی شیمی آلی بخون نشستی تبریک می گی؟

یه همکلاسی پسر پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:59

سلام
خانم کمالی خوش اومدین...
لااقل شما یکم مطلب علمی بذارین تو وبلاگ!!!

آزاده پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:27

فرنوش جون خوش اومدی

ما باید تبریک بگیم نه شما چون ما داخلیم و شما (هنوز) بیرون!
(("چون ما میگوییم و ما راست میگوییم"))

فرنوش پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:38

سلام. ممنون اقای سرافراز. از بقیه بچه ها هم تشکر میکنم .

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:40

سلام اقای شمسایی
ممنون.منم به شما تبریک میگم(البته با تاخیر)

آزاده جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:48

سلام
بگم فرنوش جون به وبلاگشون خوش رفتی حله اقای سرافراز؟

خانم کریمی من اولین نفری بودم که ورود خانم کمالی رو تقدیر کردم.چرا این حرف رو می زنید؟
اون جواب نظر مسخره که نوشته نمی دونم شما بیرونید و ما داخل و... رو من ننوشتم اقای مدیر وبلاگ! (ذاکر) نوشته با اون علامتش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد