گله....

یه گله هم من از شما دوستان عزیز دارم و اون اینه که بی تفاوت از کنار مطالب رد نشین.به مطالب نظر بدین.شما که وقت میذارین و اینا رو میخونین.خوب اگه خوشتون اومد یه کلام بنویسید خوب بود و اگه بدتون اومد بگین بد بود و چرا بدتون اومده و اگه چه جوری بشه بهتره.از چه نوع مطالبی خوشتون میاد تا ما هم همون مطالب رو واستون بذاریم.

آخه میدونین.اوایل ترم اول که من بروبچه های مهندسی شیمی ورودی 89 رو دیدم خیلی دم نظرم باحال تر اومدن.احساس می کردم که باید نسبت به بچه های گروه های دیگه جنب و جوش و شور و حرارت بیشتری داشته باشن ولی الان.....

ولی الان حس می کنم که بچه های گروه های دیگه ( مکانیک – عمران – نفت و ...) جای مارو گرفتن.( خوبه یه سری به وبلاگاشون بزنین )اما ...

اما امیدوارم این فقط یه توهم و خیال باطل باشه...

با تشکر –محمد

نظرات 4 + ارسال نظر
سعید دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 13:37

منم قبول دارم ...........چنین حسی دارم
امیدوارم خیلی بهتر بشیم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 21:51

مطالب جدیدتر بذارین چشم

هادی پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:44

مطمین هستی بچه های مهندسی شیمی از وجود چنین وبلاگ باخبرند بعدشم محمد این قد به قلبت فشار نیار برات ضرر داره سکته میزنی میفتی رو دسمون بعد میگن یارو عضو جنبش سبز بوده بعد .....

نمیدونم هادی جون.شاید حق با تو باشه,بچه ها خبر نداشته باشن.ولی یادمه قبلا سید مرتضی واسه همه اسم وبلاگ رو فرستاده بود.خوب حالا که شما با خبر شدی به بقیه هم بگو سر بزنن و نظر بدن.
ولی در مورد اینکه بچه های م.شیمی اون چه هایی که فکر میکردم باشن نبودن حق با منه....

سارا یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 23:28

سلام
مطلباتون که خیلی جالبه ادامه بدید
راجع به روابط هم فکر کنم به مرور بهتر بشیم فکر کنم همه همینو میخوان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد