زن و مرد از دیدگاه شیمی...!!

این عنصر کمتردر طبیعت به صورت آزاد یافت میشود......

این عنصر اکثرا در طبیعت به صورت آزاد و علاف یافت میشود....

زن ازدیدگاه شیمی

 

این عنصر کمتردر طبیعت به صورت آزاد یافت میشود وبیشتر به صورت یک ترکیب با ماده ای چون انیدرید تبلور وسولفات خود بینی در منازل یافت میشود .

 

طرزتهیه:

 

برای تهیه این عنصر باید مقداری اکسید اسکناس ونیترات کادیلاک هشت ظرفیتی رادریک ویلا مخلوط کرده وپس از مدتی گاز ناز وسولفور عشوه متصاعد میشود در نتیجه به صورت رسوب در ته ویلا باقی میماند .البته از زبان چرب ونرم هم متوان بصورت کاتالیزور استفاده کرد

 

خواص شیمیایی:

 

بعضی از انواع این عنصربسیار زشت وبد قیافه بوده ومیل شدیدی برای ترکیب شدن با نیترات پودر وسولفات رژ واکسید سرمه دارند که پس از ترکیب شدن با این مواد نسبتا قابل تحمل میشوند .

بعضی از انواع این عنصر نیز با خرده شیشه همراه است وخاصیت شوهر آزاری شدیدی دارند .برای خالص کردن این عنصر کافی است که آن را در یک سیستم سر بسته مثل اتاق قرار داد وبا کربنات کتک واستات فحش مخلوط نمود .

 

خواص فیزیکی:

 

از جنس بسیار نرم وحساس میباشد وبه سرعت تحت تاثیرمحیط واحساسات قرار میگیرد .اگر مقداری اسید خشونت وکربنات سوز آوردیگری به نام آیوپاک (هوو)به آن اضافه کنیم فورا ذوب شده وبه صورت اشک روان میشود واصلا میل ترکیب شدن با عنصر مرد را ندارد اما به محض استفاده از کاتالیزور لبخند آنچنان با این عنصر ترکیب میشود که جدا شدنی نیست .

 

تذکر:نوع سخت آن عنصر را با حرارت یک پالتو پوست میتوان نرم کرد.

مرد از دیدگاه  شیمی:

 

این عنصر اکثرا در طبیعت به صورت آزاد و علاف یافت میشود . ارزان بودن این عنصر به درصد فراوانی آن بر می گردد.این عنصر گاهی به صورت یک ترکیب با ماده ای چون سولفید حسادت و سولفات رو (از نوع سنگ پای یافت شده در معادن قزوین) در خیابان یافت میگردد.این عنصر به علت واکنش زیاد باید همواره زیر نظر نگه داری شود .

طرز تهیه:

برای تهیه این عنصر باید واکنشهای شیمیایی عجیب و غریبی را متحمل شد. ابتدا مقداری اکسید اسکناس و نیترات زوریم شش ظرفیتی را در مقداری سنگ پای قزوین حل کرده و بعد از مدتی گاز ادعا و سولفور قپی ازآن متصاعد می شود. در نتیجه به صورت رسوب روی دیواره خیطی باقی         می ماند . البته از ملاقه و وردنه هم می توان به عنوان کاتالیزور استفاده کرد.

خواص شیمیایی:

بعضی از انواع این عنصر میل شدیدی برای ترکیب شدن با نیترات ژل و سولفونات روغن نباتی و گریس دارند.نوع دیگری از این عنصر به علت اندکی ته چهره و آب اکسیژنه ارتباط محکمی با خورده شیشه دارند و داری خاصیت موزی گری و همسر ازاری شدیدی دارند که برای خالص کردن این عنصر کافیست که ان را در یک سیستم سر بسته مثل زیر زمین قرار داد و با استات قابلمه و چکش مخلوط کرد.

نکته کنکوری:

در صورت کمبود امکانات آزمایشگاهی از قبیل ملاقه و وردنه می توان ار حرارت ۱۵۰۰ درجه جیغ فرابنفش برای ذوب این عنصر استفاده کرد که در این صورت رسوب به صورت موش در آمده و داری قابلیت مفتول شدن هم میباشد.نکته دیگر اینکه برای اطمینان از کم شدن خورده شیشه و سولفات رو در این عنصر می توان تا سه بار آن را به کابل برق ۱۰۰ ولت الکترولیز نمود.

نکته صددرصد کنکوری:

به علت وجود کربنات هوش و اندکی اکسید شیطنت در عنصر زن ،عنصر مرد مجددا به صورت هویج رسوب میکند

منبع : انجمن شیمیدانان رنج کشیده


با اندکی دخل و تصرف...

نظرات 1 + ارسال نظر
MHDS چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:15

آخی نمیرم واسه شما پسرا!!!!وای وای هفت خط روزگارن اون وقت خودشونو به موش مردگی میزنن!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد