فحش دانشجویی

دانشجویان آزاد تهران شمال: نکته: وقتی این قسمت را می خوانید سعی کنید لباتون تا حد امکان غنچه باشد ! بی ادب، تو واقعا عقلتو از دست دادی دیوونه! منو ترسوندی بی شعور ( تلفظ : بی ششوووووورررررر ) امیدوارم ولنتاین کچل بشی! بد بد بد !!! 
دانشجویان آزاد تهران جنوب:  ...................................... (کلاً سانسور شد !!!) 

دانشجویان دانشگاه تهران: وطن فروش مزدور، لیبرال خود فروخته، مخل نظام، تو حق شرکت در انتخابات بعدی رو نداری ! با اون کاندید از خودت نفهم تر. فاشیست تند رو و گستاخ !  (توجه داشته باشید که موضوع دعوا سیاسی بوده) *
دانشجویان پزشکی: در دیکشنری این دانشجویان کلمه ی فحش تعریف نشده است !!![تصویر: reading.gif]

دانشجویان هنر: من شعر دوازدهم از هشت کتاب استاد سهراب رو به تو بی ادب بی فرهنگ تقدیم می کنم ! امیدوارم گیتارت بشکنه و تا آخر عمر یکه و تنها و بی عشق و ژولیت بمونی ! [تصویر: bore.gif]
وفتی هم کار بالا می گیره کاریکاتور همدیگه رو می کشن ! 

دانشجویان الهیات: " یا ایهو الذی فحشو فحش فاحشتن" ای هستیت به عدم مبدل، ای دچار دور تسلسل شده، ای علتت به ممکن الوجود گرویده، فلسفه ی تو دچار تضاد شده و من به خود اجازه ی بحث نمی دم ... !  ( این آخری رو که گفت از اون ناجوراش بود که فلش بک زد به دوران دبیرستان و رشته ی علوم انسانی که می خوند و واسه خودش یلی بود اون موقع ! )  

دانشجویان تربیت بدنی: به من گفتی ... , ... خودتیُ جد و آبادت....!!!  به همین کوتاهی البته بعدش یه 2 ساعتی بزن بزن می شه ! 
دانشجویان زبان خارجی:
هنوز دعوا نشده شروع می کنن خارجکی بلغور کردن ! البته به نظر من اگه ترجمه حرفاشون رو می دونستند، خودشون رو زبونشون فلفل می ریختن و دو روز تو اتاق خودشون رو حبس می کردن !!! 
دانشجویان حقوق: تو با این کارت به حقوق شهروندی من تجاوز کردی و من طبق اصل 153 قانون اساسی حق دارم ازت شکایت کنم و مادرتو به عزات بشونم ! شما می تونید هیچی نگید ! اما هر چی بگید بر علیه شما تو دادگاه استفاده می شه !!!راستی اگه وکیل تسخیری خواستی به خودم بگو !
دانشجویان فنی:ایشالا گیربکست پاره پاره شه !!! خدایا تسمه ش بچسبه به سقف !!!ایشالا اون مدار کوفتی در به درت بسوزه !!! 
 برو بچسب به دیوار با اون برنامت !!!  
 و اما دانشجویان دختر: (در اکثر موارد دختره وقتی با پسره دعواش میشه:) دختر: تو همیشه به من دروغ گفتی، تو هیچ وقت منو دوست نداشتی، من بازیچه ی دستای کثیفت بودم، حالا جواب خونوادم رو چی بدم ؟!!! برو بمیر. دیگه نمی خوام ببینمت !!! 

(به نقل از Moonlover )

نظرات 1 + ارسال نظر
افروز اشراقیان جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:18

من فکر نکنم بچه های پزشکی به این با ادبی که میگین باشنا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد